Pages

Dec 14, 2014

Menderita dimeja kerja.

happy sunday semua orang.

berlatar belakang kan lagu pink bertajuk try. aku mengupdate blog sambil kertas kertas berselerakan diatas meja opis syarikat Y.

ya. aku tengah bekerja. bekerja menderita di meja pada ahad yang ceria.

mihmihmih.

aku pasang lagu sekuat mungkin. aku sorang je kat opis belah purchasing ni. opis kat syarikat Y memanjang ke belakang tapi ada 2 belah. ibarat tulang ikan. ada belah kanan belah kiri. kalau dari lobi. meja aku terletak di posisi belah kanan.

belah kiri ada kak anis and cherry. dorang payroll. so tak tau lah. ngah kira duit kot. i dono.

so kiranya aku sorang lah kat belah kanan.

dan dihujung sekali adalah opis QC. ada ms ho. dia datang keje sebab nak temankan aku buat keje. btw dia yang paksa aku suh datang hari ni. ok fine. datanglah. next week cuti tak nak datang.

aku rasa dah lama aku tak Ot.dah kaya ke? haha tak da lah. cuma lately macam malas nak keje. tak ada mood. sekali amik ko. belambak keje datang. lagipun bulan ni bulan terbakarnya duit aku. dimana duit aku hampir seribu telah aku belanjakan ke atas kereta aku. wyt. sian wyt. cedera ringan tapi kalau ikutkan hati aku buat bodoh je la kan. tapi tak baik pulak bila buat bodoh ni. so aku terpasa back up balik la duit yang hampir seribu tu. syukur keje bulan ni melambak.

kahkahkah.

cita cita aku nak siapkan semua ni menjelang tahun baru. so tahun baru nanti aku nak duduk kat meja tunggu whats next. lolol.

ni bukan macam zaman sekolah. apa untuk tahun 2014 habis pada tarikh 31hb. ini palsu. haha. semua benda palsu. lulz.

okla. banyak keje yang aku kena setelkan. oh penatnya. balik ni terus tido sampai petang.

hahahaha

No comments:

Post a Comment