Pages

Dec 6, 2014

Disember minggu pertama

Matahari malu malu selamat hari sabtu yang senduuu.

kajang hujan. pekan semenyih hujan. kawasan persekitaran syarikat Y pun hujan.

minggu pertama bulan december dah tammat. cepatnya masa berlalu. apa yang berlaku sepanjang minggu ni? kpi lah. lolol.

hmmm.

nak cakap pasal ape eh?

okay aku telah buat satu kesalahan. hmmm. kesalahan macam mana ek? hmmm..aku berjanji dengan orang pastu aku TERmungkiri. contoh aku nak mintak tolong dengan kawan aku masa hari kamis. tapi aku tak tau kenapa aku lupa ke atau aku malas nak mintak tolong dia sebab macam lambat sangat je nak tunggu kamis tu. so dia pun senyap je pastu hari kamis tengah aku berchit cat dengan kawan aku dia pulak mesej aku tanya aku nak mintak bantuan dia malam tu jadi tak?

oh mai god.

aku lupa nak inform dia tengah hari ke petang ke.

agaknya dia tengok aku senyap je pastu dia tanyalah. so aku rasa bersalah. aku kata aku lupa. hahahaha. bodoh la. patut aku tipu la cakap emergency ke apa. ni tak cakap lupa. marah ke ek dia? i dono. pastu aku mintak maaf tak inform awal dia buat bodo je.

hahaha. adeh. ini boleh dinamakan perang saiko tak?

kenapa semua orang suka main main saiko ni!

hmmm so aku rasa nak ajak dia minum koppi la.

rasa rasa macam mana?

hmmmmmm. perlu ke?

lolol.

aku rasa semakin hari aku semakin macam jadi cepat marah. macam jadi seorang yang terus luahkan apa yang dia rasa.macam kalau aku tak suka. aku cakap je tak suka. dan kalau aku buat sesuatu yang aku rasa kawan aku akan sentap. aku macam. biarlah. dia patut rasa apa yang aku rasa ke apa ntah.

keringnya hati ni. hati akan jadi sangat kering bila kesalahan tu bukan aku yang lakukan. ia akan sekering padang pasir bila orang yang buat kesalahan pada aku.

kalau aku buat salah. aku mintak maaf. tapi bila orang tu tak maafkan. ape je aku boleh buat selain buat bodoh.

hahahaha.

siot.


ok selamat hari sabtu.

No comments:

Post a Comment