Pages

Dec 13, 2014

drama dua



masih lagi nak bercakap tentang drama big.

korang tak rasa sedih ke dengan watak doktor tu? dia tak sempat nak bagitau perasaan dia kat awek dia. sedihnya! dan dia terpaksa terperangkap dalam badan budak muda yang tak sedarkan diri tu. so aku sedih dengan doktor tu.

ending dia aku tak tau apa sebab aku tak sanggup nak tengok. hahaha. nantilah. bila kegusaran aku dah reda. lol. aku terlalu menghayati ke apa? hahaha. tapi ending dia aku dapati tak ada citer pasal doktor tu kan? (aku gugel ending dia) macam apa jadi dengan doktor tu tak tau la apa. so aku kesian kat doktor tu.

hahahaha. emosi kau ha.

nantilah tengok lagi. aku tak boleh tengok drama sorang sorang sebenarnya. banyak persoalan. kalau aku tengok dengan kawan ke. at least sorang akan tenangkan aku.


bhahahah!

No comments:

Post a Comment