Pages

Dec 12, 2014

drama

aku baru lepas tengok citer drama korea tajuk big. baru tengok. macam mana boleh tertengok? sebab hari tu aku tengok kbs. pastu dia tayangkan citer ni. tak tau la pulak kitew yang citer ni dah lama. ngehngeh.

pastu jadi bahan ketawa sebab baru tau. wekk.

pastu dengan semangat aku gugel sinopsis citer ni pastu aku suh kawan aku download tapi sampai kesudah tak dijanjikan pape. untuk manusia kurang sabar mcm aku ni. baik aku pegi kedai carik sendiri. dan! nasib aku baik! citer ni ada kat kedai cd murah kat metropoint. pelik jugak cemana citer ni leh ada. kebetulan. rejeki.

so aku tengok.

hero dia ensem. aku suka hero dia. citer dia pasal apa korg leh gugel kot. tapi aku tengok bab yang laki ni sweet gila nak mampuih so aku seru semua kawan kawan laki aku yang lain sila tengok citer ni untuk belajar jadi seorang penyabar and romantik. jangan asik tengok citer hang tuah hang jebat je.

cewahh.

tapi bila lama lama. citer ni aku rasa ketandusan babak kiut. ke aku dahagakan sesuatu yang kiut? idk.

yang aku perasan. ko memang kena menipu untuk cover perasaan korg. contoh ko kena pura pura kasar kat orang tu. cakap lepas la ape la. so that dia jadi tak suka ko. dia jadi mcm ko exclude dalam ciri ciri laki/pompuan yang ko suka. atau kalau korg bercinta. contoh la ko tau ada org suka dia (orang yang ko suka tu) so ko tak nak gaduh. i mean ko beralah la kan. so ko cakap sesuatu yang buat dia benci kau and lupakan ko. peh drama korea betul. tapi serius lah. kadang kadang bukan sebab pengaruh drama. tapi sebab logik akal kita sendiri yang buat kita nak fikir macam tu atau nak bertindak macam tu.

kadang kadang kita tak sedar yang kita sedang bina satu gap kat seseorang tu sebab kita suka dia. so untuk buat dia tak sedar kita suka dia. kita carik gaduh dengan dia. atau ya buat sesuatu yang sakitkan hati dia.

tapi aku tak faham part yang kau dah bercinta lama pastu cemana kau leh keluarkan kata kata menghiris perasaan orang yang kau suka.

tu bukan buat gap dah kot. tu mmg cari alasan utk berpisah kot.

lolol.

btw citer ni sedih la. aku jadi lemas. sebab aku suka hero dia. ensem. tapi aku tak leh bayangkan disebalik muka ensem hero dia ni adalah lelaki muda bermuka jambu.

ok tak faham eh? pegilah download or beli cd or ape ape jelah utk ko tengok citer big ni.

hahahaha. gudnaoiteee

No comments:

Post a Comment