Pages

Jan 8, 2015

pagi yang indah

Pagi khamis yang indah...

hahaha. tajuk mukadimah nak sikit sikit poyo je kan? wek wek.

oh saya sangat happy pagi ni.

y aisyah y!

oh sebab...saya bangun awal.

:O

tak payah la tekejut sangat. aku tido lambat tau. dalam pukul 11 lebih. sebab tengok drama merepek apa ntah (kemain komplen tapi tengok jugak dengan alasan malas nak tukar citer dan yela.citer tu pun dah nak habis so aku ingat aku mampu bersabar tengok kemerepekan citer tu tapi malangnya...gagal.) sambil sambil makan megi tengok la citer tu. megi je?

itu je yang rajin aku masak selain telur.

hahahaha.

tapi aku bangun awal ke lambat ke. sama je. siap pukul 7 lebih gak. sebab bila bangun awal aktiviti aku jadi lagi slow mo. slow and steady jeeeee. hahah sekali amik kau.

ya allah! dah pukul 7! tak mekap lagi!

ha gittu.

teperanjat macam mana pun. mekap kena teliti. haha. ala natural je. (poyo tak) keluar awal sikit. dalam 7.25 (awal 5 minit je) sebab nak singgah beli roti canai. masa mekap tadi perut aku berbunyi2. nasib tak ada orang dengar.

bawak kereta ke syarikat Y dalam keadaan yang nyaman. bukak tingkap. jarang aku bukak tingkap. tapi lately cuaca macam best je untuk ko hirup. aku penah gaduh dengan kawan aku. nonol. dia jenis suka udara segar. aku tak. aku nak kesejukan. aku rasa udara luar iz so howt u now. well malaysia kan panas kan? hahaha. so dia macam hish ko ni asik ekon je. bukan elok  bla bla bla. ce bukak tingkap bla bla bla #yawn pastu aku cakap

ala udara luar tu bukan bersih pun untuk ko hirup hirup.

dia diam. like macam...

sukahati ko la ecah~

hahahahaahahahahahah!

sejak 2 menjak ni kan cuaca lepas hujan kan. cuaca lepas hujan kan macam best kan. so aku suka lah. haha. hari ni bawak 60 je. tak ada rasa nak berlumba. tak ada rasa nak hoi! ko cepat sikit boleh tak! tau la tak suka pegi keje tapi janganlah aniaya orang yang suka pegi keje awal (aniaya kauuu...over je)

hari ni mood baik.


ditambah aku berjaya potong jentolak dengan gaya sangat kool.

oh i loike.

tapi aku parking salah la. dalam belambak lambak parking kosong. aku parking kete kat tempat yang diluar kotak. malu. tapi malas nak betul kan. so..aku just biarkan wyt disitu.

ramai datang lewat pagi ni. sebab pukul 8 macam tak ramai je yang dah datang. pastu aku ni jenis suka lah sangat tengok cermin. so jalan nak ke lobi tu. bangunan tu ada cermin yang leh reflek ko tau. so sepanjang jalan aku tak tengok jalan. aku tengok cermin dan cakap sorang sorang

ya allah. ni ke gaya aku pagi ni? hmmm not bad. tapi kenapa tudung kat belakang macam..hmmm boleh la. cantik jugak (senyum)

so aku tak tau la orang kat cafe cakap aku apa. ah pedulilak aku. aku tak kisah pape orang cakap as long aku yakin dengan penampilan aku andddd family aku tak komplen. kira kata kata komplen dari family aku lagi aku amik kira. contoh aku kua akak aku cakap baju tak lawa. masa tu baru aku panik. pastu mak aku marah akak aku sebab bagitau aku baju tak lama sebab efeknya aku akan tukar tukar tukar sampai semua setuju yang baju tu ok! ko cantik! ko boleh pegi skrang!

sebab paksa semua orang campur tangan dalam urusan baju baju aku ni haaa.

macam tadi. malam ni aku ada date dengan faraha. so aku tanya mak aku.

aku- mak! malam ni kan nak jumpa faraha kan? pakai baju keje je ok tak?
mak- ok je..
aku- seluar ni ok tak? ke nak pakai seluar lain?
mak- nak pakai seluar yang mana?
aku- ni ha yang lebar bawah ni. so macam skirt la.
mak- selekeh je
aku- dah tu! pakai yang mana?
mak- baju la. tukar. simple simple.
aku- yang mana?
mak- kemeja hari tu?
aku- ala tak nak la hodohh je. tak ok ke mak macam ni? selekeh sangat ke?
mak- ko memang selekeh pun kan?
aku- alaaaa. tukar la. pakai seluar hitam. ok tak?
mak- ha ok la tu.
aku- nak pakai baju lain ke pakai je baju keje ni nanti?
mak- pakai je baju keje. ok dah ni.
aku- okayyy~

see. pagi pagi kena jugak layan aku kalau tak mulut aku tak berhenti bercakap pastu mengomel sorang sorang like 'ala ok x? ok ke? ok ke?'

sampai ada sape sape cakap ok. atau ok tu yakinkan aku.

hahahahaha!

ok happy thursday cuolls! keje baik baik k!

No comments:

Post a Comment