Pages

Jan 19, 2015

topik kawin adalah satu benda yang membosankan (sebenarnya). y bosan? sebab peratusan untuk angan angan kawin tu jadi sangat tipis. lagipun aku mmg rasa topik tu membosankan. tanda penuaan kot. idk

lagipun aku rasa aku xda ciri disukai. bhahaha. aku x pandai masak. pemalas. hmmm suka melepak dengan kawan kawan. suka berlumba dijalanan. i mean bawak kete laju laju la. seorang yg kasar dan cakap lepas (terutama kepada lelaki) so watak aku tak sama dengan penampilan aku. bhahaha. ah banyak lagi la. so perangai aku sgt teruk. so aku macam malas nak pk. hahaha. ni perasaan jujur ok. aku tak tipu.

xpela. just. let it goo let it goo

aku tanya soalan macan ilmiah sikit tadi kat fida. soalan dia berbunyi. oh aku hanya akan ajukan soalan kepada mereka yang aku rasa boleh jawab and aku teringat (ramai jugak yg layak utk jawab tapi tak nak mengganggu) soalan berbunyi.

'dot. kalau kita kehilangan seseorg macam putus cintalah kan? kita kena ingat yang allah s.w.t akan gantikan yang lebih baik kan? betul tak?'

fida jawab. 

'ya betul. y?'

aku tanya lagi

'kalau allah s.w.t amik nyawa seseorang tu. kalau ikut konsep tu. ko rasa cemana? '

ok korang rasa fida jawab apa? 

jen jen jenggg.. esok aku taip. nak dengar lagu sweater wheather. entah betul ke tak aku eja. haris tolong check. 

lolol. 

No comments:

Post a Comment