Pages

Jan 10, 2013

wrong name wrong number

Assalammualaikum.

hari ni lagu baru.tajuk hey yo.catchy sikit.tapi belum cukup mampu gugat kesetiaan aku pada it's time dengan little talks.

"I belong with you and you belong with me..my sweetheart"

jam 12.17 dapat mesej.

salam.jemput datang rumah.

eish.wat the fish.tiba tiba je.

aku balas.

siapa ni?

konon cakap siapa ni.padahal..

tut tut.bunyik mesej dibalas.

iesya kan?

wat the hek.iesya? who's iesya? i'm not iesya.i'm aisyah! ni salah eja ke memang salah nama ni? eish.sakit hati disitu.

terus aku balas.

No I'm not.wrong number maybe.

fullstop.dan dan je cakap wrong number.

then bunyik tut tut lagi.

Aik.ni sape?

fed up.

hey hey hey.dia yang mesej.tanya pulak kita ni sape.angin tak ada.ribut tak ada.tiba tiba mesej.terus ajak datang umah.salah panggil nama pulak tu.number yang tak wrong pun terus wrong number jawapannya aku bagi.then.pui sebijik.mak cik M.I will not going to visit you.headache.

ok sambung dengar lagu.hey yo.

"I belong with you and you belong with me..sweetheart."

oh esok last paper saya.malas sudah menebal didalam jiwa.

wish me luck.

xoxo.

No comments:

Post a Comment