Pages

Jan 8, 2013

exam selingan

Assalammualaikum!


Alhamdulillah.paper kedua final selamat di gorengkan sebentar tadi.uyun which is my sister setengah jam aku dah keluar dewan.setengah jam dah habis exam.baru dia wish.

"salam, orang gaji.goodluck exam."

sentap mak enon masa dapat mesej.nasib tak tersembur air mangga fresh dari ladang.aku ingat tak ada lah dia guna title orang gaji untuk masa masa kini.hampeh ini budak.dia panggil aku orang gaji.tapi aku kurniakan dia title cinderella.kelas kan? kadang kadang hamba abdi.haha.yang ni versi kejam tapi tak sekejam firaun la.

sudah lah panggil orang gaji.pastu lambat wish pulak tu.orang dah habis goreng dah jawapan tu.kalau tengah masak.dah masuk perut dah pun makanan tu.silap silap dah sendawa.

ok paper technology entrepreneurship selamat masuk dalam sampul surat untuk diberikan kepada encik hardi emri.haaa.ingat dah nama dia.ejaan pun dah betul dah.secara keseluruhannya.aku tak minat konsep pilih soalan ni.sebab aku adalah pembuat keputusan paling teruk di muka bumi ini.aku akan rasa.

"eh betul ke keputusan aku amik untuk menjawab soalan no..bla bla bla..tu?"

dan perasaan dilema akan dan terus terusan menebal.sejak keluar dari bilik exam.eh bukan bilik.dewan.dewan exam sampai lah ketika mengarang entri ini.ouh ai headache.pastu sebab orang lain tak jawab apa yang aku jawab kan.so ai rasa sooo cuaks yu noe.ok gediks.mestilah lain kan.sukahati dorang lew nak jawab apew.ko ni sibuk jew.pastu nak gelabah gelabah jew.haha.

so aku berdoa agar encik hardi berasa tenang ketika menanda kertas jawapan aku yang tulisan aku rasa cantik sikit dari dulu dulu.tak macam ribut berpusing pusing dah.tak macam awan tornado dah.kali ni tema tulisan versi lurus seperti lidi giteww.cewahh.bertema tema kau.

ok tu perihal exam tadi.jam 9 sampai 12.haaaa.part masa ni aku gelabah gila tadi woi.aku ingat habis pukul 11! tiba tiba bengap pulak kira masa.untuk paper 3 jam adalah dari jam 9 sampai 12.bukan jam 9 sampai 11!! sudahlah terang benderang dia tulis kat papan putih kat depan.yang aku kat belakang gelabah siapkan sebelum jam 11.pastu sibuk marah marah pengawas yang jaga sebab bagi student keluar jam 10.45.suppose mana boleh! suppose boleh keluar setengah jam sebelum masa tamat! hahaha.pastu baru sedar yang kat papan depan tu tulis jam 9 sampai 12. sengal betul.siap kerut kerut dahi kot tengok budak budak keluar.entah ape ape je aku ni.

ok ok.time time exam ni.of kos la gigih study kan? yela untuk aku yang last punya final exam.last la nak feeling feeling gelabah nak masuk exam hall.tak tido malam semua.tapi yang aku perasan la.sepanjang aku study masa final ni.mesti ada selingan selingan borak dengan kawan aku ina.atau nama manja dia.ina risma hasmie.LOL.

it's normal la selingan selingan ni.mana ada orang study berderettt je kan.tapi selingan yang aku perasan la.selalu berkenaan topik yang sama.grah! grah! grah! which is about lelaki.ok kami sungguh membosankan.hahaha.

ina selalu cerita perihal abeng dia.ok let me tell uols.nama dia secret.shhhhh..tolong keep it as a secret k.kalau ina risma hasmie tau cheq dok promote abeng secret dia kat blog cheq.mampuih.ina akan kata "no more daging salai for you ecah! no more!" haha.ok secret bukan nama sebenar.hoi! memang la bukan nama sebenar.ada ke orang nama asal dia secret.ish kau ni ecah.actually nama dia lain.tapi dah biasa asik panggil secret secret.so TERtepek la nama secret kat beliau.

ok sambung.citer citer rancak kitaorang ni selalu pasai lelaki.dan selalunya isi penting yang paling utama adalah.lelaki lambat balas mesej!!!!

betul! betul! betul! 

lelaki selalu balas mesej lambat.masa pengalaman aku dulu pun sama.kita duk pung pang pung pang bercerita.aku dah sampai laut cina selatan dah kot.eksited bercerita.orang belah sana pun eksited membalas.sekali tiba tiba tengah rancak habis ni.tiba tiba hilanggggg.hilang dibawa angin laluuuuu.pi lalu mana cheq pun tak tauuu.lalu tepi kita ka.kanan ka.tak tau le.

pastu balas setengah jam.satu jam kemudian.dan ini membuatkan kaum wanita marah! marah sebab mesejnya tidak dibalas dengan cepat! hahaha.over.

ada yang bernasib baik.mesej itu dibalas dalam setengah jam la paling awal.yang tak bernasib baik.terus berjam jam kemudian baru balas.dengan topik tadi pun dah ke laut.dengan mesej baru tanya soalan innocent. 

"hai ngah wat pew tuew"

saje tiru ejaan budak sekolah sekarang yang sungguh ai tak faham.rasa dagu kedepan pulak.tuew tuew.euw.

so disini ina pun alami benda yang sama.dan aku sebagai penadah telinga yang setia berkhidmat! hiyah!

hurm bukan apa.yela.kita sibuk kan bercerita.kadang kadang luahan hati untuk hari ni.yela.perempuan suka bercerita.pada siapakah yang kami ingin bercerita selain dari our beloved kekasih selain our beloved freng.siapa? siapa? siapaaa??

aku pernah tanya soalan ni kat kawan aku.budak lelaki lah.dia just diam senyum dan jawab.

jawapan dia.lelaki bukan multi-tasking.depa tak leh buat kerja banyak ngatt dalam satu masa.lain lah pompuan.baca buku pun boleh men mesej.

ok sentap ai disitu.hahahahah! so dem dem true.hahahah! makan dalam takkk? 

so aku pun guna la teori yang sama pi bagi kat ina.tapiiiii..aku rasa lah kan.

ish! tak leh la! kena balas jugak la! mana adil macam ni!! 

haha.kena balas jugakk! =P

ok nak tidoq.tido sambil tersenyum sebab dengar kemeriahan lagu little talks.lately lagu ni menjadi kegilaan jiwa dan mental aku.suara lelaki tu sungguh..ouh merdu.lol.oh tolonglah doakan kejayaan aku menjawab exam kali ini.terima kasih!! Kepada paper terakhir saya hari jumaat ini.disease control.ini surat untuk awak! bacalah! =D

Dear disease control, 

I hope you will be nice to me on this Friday.I hope I will happily answer your question without any kerut kerut dimuka sampai melahirkan kedut you noe? Ouh disease control.I'm begging U.*begging! begging uuuu~*. Then I will belanja u makan makan lah ye.hurm..Ikea meatball? deal?  =)

Warm regards,
Aisyahcun.

ok.crazy me.sungguh rasuah.mujur rasuah kepada benda bukan hidup.tak dosa.

hug n kisses.
xoxo~~~~




No comments:

Post a Comment