Pages

Jan 4, 2013

2013

Assalammualaikum!

Selamat tahun baru! kepada 2013 welkam welkam! pelish be nice to me~ *hopefully*



Tahun baru azam baru.untuk tahun 2013 azam aku adalah untuk...!

GOT (Graduate On Time!)
Setelkan azam tahun 2012,2011,2010,09,08 and so on.hikhik

berjoli dengan lebih kerap
makan dengan lebih banyak
turun berat badan kepada 30kg 

ok  point point yang bawah tu tipu.haha.

its ok ada azam yang mengarut.atau bodoh atau bengong atau ape ape lah.sebab there are no silly golads u know.only silly when you have NONE. 

Jadi! pada hari ke tiga tahun baru ini.hari aku telah diserikan dengan paper pertama untuk final exam.iye final exam sudah start maaa.dan hari khamis tersebut adalah hari pertama final exam.sambutan tahun baru aku adalah bersama buku buku.kelas gitew.

ini merupakan my LAST final exam.jadi harus memanfaatkan masa kat dewan exam dengan sebaik baiknya seperti mengambil gambo! hahaha.tapi gambo tu malas nak aplut! *tiru ejaan geli haris*

semester ni untuk final.aku ada 3 paper saje.thank god! hanya 3! tapi 3 yang disaster.bukan ape.angka ni mempengaruhi atau mem-psiko kerajinan kesungguhan aku.aku la.orang lain aku tak tau.makin aku tengok kecik nombor tu.makin aku malas.teruk kan.ini boleh ke dinamakan dugaan? 

3 subjek penyeri final exam kali ini iaitu 

Pollution Control
Technology Entrepreneurship 
Disease Control

Alhamdulillah

pollution control dah tamat.ulasan tentang soalan exam? no komen.kita just berdoa yang terbaik je lah.

musim musim exam ni.ada sesuatu yang mengganggu minda aku.maklumlah.untuk manusia yang suka berangan angan ataupun dengan gelaran minah jenin ni.macam macam la kebarangkalian untuk berlaku sesuatu perkara yang mintak dijauhkan telah aku bayangkan terlebih dahulu.jadi untuk musim musim exam ni.aku risau tertinggalnya barang barang seperti dalam gambar di bawah.



Alat tulis.

iyup! alat tulis, kad pelajar and slip exam and chewing gum!

chewing gum sangat penting untuk aku.sebab aku rasa ngantuk dan asik termenguap menguap je kalau tak ada chewing gum ni.nak kata dia membantu mempertingkatkan kecerdasan atau kecergasan aku.tu hanyalah mitos semata mata.sebab aku buat kerja mengunyah dalam exam hall ni sedari diploma.tak dapat ANC pongg.hahaha.teruk! salahkan chewing gum.padahal otak sendiri yang selalu hang.kena baiki.kena tambah ram.

slip exam baru print sehari sebelum exam.mujur bukan sejam sebelum exam.print dekat cc.masuk cc semua student uitm.semua sibuk print slip exam.oh kita sungguh sama lah! huhu sarung kad matrik tu bertahan dari zaman diploma.kawan aku faraha yang lukis.zaman ni tengah zaman aku gilakan jay chou.ala jay chou penyanyi, komposer, pelakon taiwan tuuuuu.yang cool bermata sepet tuuu.sibuk sampai mintak tulis Mrs Chou.poyo je.hakhak.tapi cute pew.haha.pen pensel pembaris semua kena ikat sekali dengan famili alat tulis.maka jadilah "one happy family at home''! silapnya pasal famili ni adalah.aku tak kenal sape ayah pen, mak pen adik pen kakak pen.semua dari batch yang sama.

tinggal lagi 2 paper, moga moga semua berlangsung dah tamat dengan jayanya.tak sabar nak tunggu 12 hb januari! hewhewhew merrrdekaaaa~!!

doakan saya ya! 

nite! 
hug n kissessss
xoxo! 
=D



No comments:

Post a Comment