Pages

Jan 13, 2013

2# Cendol

Assalammualaikum.


bangun tido.terus online.sampai sekarang.jam 1.43 *masa masa ngah taip ayat ini* makan megi.tak sangka gandingan telur mata goreng dengan megi sungguh menyengat.mantap la.

pagi tadi rasa nak meroyan lagi.ni semua angkara Mak cik M.malam malam tadi bagi mesej yang mengharukan aku.terus terusan aku rasa bersalah.aku memang manusia yang mudah berasa bersalah.dan aku rasa.itu tak bagus.kan?

selain meroyan disebabkan mesej mengharukan dari mak cik M.post yang classmate aku post pun pengaruhi aku untuk sedikit meroyan.

''kadangkala tanpa sedar, kita lukakan hati orang yang betul betul sayangkan kita dan kita sayangkan seseorang yang sering buat hati kita menangis"

lama lama aku perasan.eh ape kaitan post ni dengan aku?! bila pulok ada orang betul betul sayang kat aku? ok wrong situation rupanya.terus sambung scroll down timeline fesbuk.

itu bukti jiwa kacau.

gila.

faktor meroyan banyak sebenarnya hari ni.bosan tak tau nak buat apa apa pun mempengaruhi.nyesal tak balik kajang pagi tadi.boleh pegi kenduri kawin maidin.kawin jugak dah ko ye maidin.

ramainya kawan kawan dah kawinnnn.

semalam famili outing.so topik kawin pun masuk sikit.sebab kami pi kenduri kawin junior krs aku.hazreen.ada la topik pasal mak cik mak cik tanya pasal aweks/pakwes/bila nak kawin and bla bla bla.

setakat ni.mak cik aku tak pernah tanya aku.kenapa ya? apekah muka aku ni memang sudah tertulis forever aloneh.so buang karen je mak cik mak cik nak tanya.betulkah?ouh sedih kitew.

tapi tak kesah.aku prepare jugak ayat ape nak cakap konon konon mereka TERfikir nak tanya ke nanti.sape tau kannn.dan setelah memerah otak berfikir.aku rasa aku nak cakap yang suh depa je carikkan.tapi aku sekalikan la list list cemana aku nak.haaa..gitew.tajuk list.ciri ciri lelaki idaman ecah.lol.tertambah tugas mak cik mak cik itew.memang terus resign la kan tugas ini kannn.terus tak tanya dah kannn.bhaha.

ina buat pengakuan.yang dia rasa nak marah marah orang lately.mungkin simptom awal pms.secret selamat dari api ke-moody-an ina.sebab ada kerja kot.so aku in danger.sebab ina bila api moody dia tiba.dia akan menjerit secara tiba tiba.dan aku sumbatkan aje earphone kat telinga aku disamping memberi ucapan segera istighfar kepada ina.hehe.scary tak tiba tiba jerit? scary kan? kann? lagi scary dari cerita minyak dagu.oh next entri pasal famili outing.aku nak cerita pasal minyak dagu ni.hah sungguh tak sabar.memang seumpama shit lah.

first time megi licin.dan mata ngantuk.tapi perut macam dah nak lapar balik.aku tak pasti dengan perut aku.cepat benor kisarkan perut.kata ina.ada cacing dalam perut aku.aku pun rasa macam tu.so how? 

ok sedikit teaser untuk next entri.cewah.teaser bagaiii.over.





haha.ok till then.

hug n kissesss.
xoxo! 



No comments:

Post a Comment