Pages

Jan 9, 2013

cendol

Assalammualaikum.

jam menunjukkan jam 1.13 pagi.


eh da pagi da ye? pagi hari rabu.awal pagi.dan dan awal pagi.

bosan.

masih memperdengarkan lagu little talks.telinga hampir bernanah nak dengar.tapi tak cukup lagi buat aku bosan.itu mungkin petanda yang aku setia orang nya.cewah gitu.exposure time, volume, frekuensi. semua ni efek kan? so boleh la buat personal noise measurement kat aku.anyone? 

perempuan ni.

lately cepat lapar.faraha kata aku dah kurus.salina kata aku kurus sebab makan hati.sentap ai.actually mana tak kurusnya.stok makanan dah berkurang.jemu makan oreo dengan chipsmore.dua ni je bekalan makanan aku.nak drive pergi kedai.memang bukan jiwa aku la nak keluar.boleh pulak tahan lapar.so inilah rahsia diet tak sihat aku.sape nak tiru silakan.perut berkeroncong tak kira masa.sampaikan kena letak orea sebelah bantal.kot kot tengah malam terjaga dek kerna perut berkeroncong.harap tak ngigau sambil makan oreo dan kemudian tersebar berita aku mati tercekik dek makan waktu tido.gila.

malam ni aku beranikan diri untuk edit balik setting chat box kat facebook tu.entah menatang ape nak sebut.tak tau.aku pernah invisible kan kat mama M bukan nama sebenar.banyak pulak watak bukan nama sebenar hari ni ya.tak kisah la.janji tak sebut nama.eh bukan tadi tu dah sebut nama ke? haaaa.

ok sambung.

dan.ramalan aku tepat.beberapa minit konon nak tutup facebook.mama M menjelma.actually aku suka mama M.but then, entah.hasrat dia tak dapat aku tunaikan.maybe sebagai konklusinya.aku patut kawin dengan mama M je.atau jadi mak uda untuk anak anak mama M.haha.best kan? senang cerita.tapi mampus la aku nak cakap lagu gitu kat mama M.part yang mak uda tu.tujuh keturunan dia sumpah aku.tapi aku just selamba cakap.

'saya kawin dengan mak cik je lah'

best gak.pasangan bahagia.kata serasi gitew.and paling best.masuk muka depan majalah metro.sangat kelasi.kan?

dan lagi satu.am i look younger than my age? rasanya macam iya.haha.sila muntah.kalau muntah lap sendiri la ye.sape suh tak sediakan baldi.konon nak kata howt lettew.pui la.memang howt.howt macam lady gagak.

haris cakap aku macam perempuan meroyan.eh terbubuh nama.it's ok.nevermind.haris ok je.pui! hahaha.sampai hati dia kata aku lagu gitu.tak pe.aku meroyan kejap je.lepas amik dadah.ok la.the more i meroyan the more stonger i get.konon.hakhak.

ok sekarang tukar lagu.lagu it's time.

it's time to begin! isn't it! I'm just the same as I was

sedap lagu ni.rasa nak pukul drum puas puas.oh cita cita main derum tak tercapai lagi.bila eyh.kena tunggu dapat pakwe drummer pulok.haha.gatai.

gangguan.

kumbang terbang.i don like this flying flying things la.eh saje menteraburkan grammar.bayangkan kumbang terbang masuk telinga.beranak dalam atau terperangkap dalam lubang telinga.uew.tragis.pastu kena gigit dengan kumbang terbang ni.euw lagi.serius kali ni tragis.

ok.sungguh minah jenin.

ina dah tido.tapi tak berdengkur.so maksudnya.dia tak penat la kan? atau tak punya masalah pernafasan.betul ke? tapi tido dalam lampu terpasang.saje sumbangkan kebarangkalian yang tinggi untuk mendapat penyakit kanker.haha.

so tak nak jadi punca penyakit kanker.konon.so minah jenin di sini nak tidoq.

so maaf.entri ni bukan sebab cendol.but aku cakap terlalu banyak.macam macam citer lah kononnya.terlalu banyak perisa dan campuran disitu.so that.yelah.macam cendol.

oh lapar.cendol bertukar ke oreo.oreo lagi.see.aku setia kan? 

nite uols.

hug n kisses.
xoxo.
=D






No comments:

Post a Comment