Pages

Jan 11, 2013

Alhamdulillah


Assalammualaikum!

jam 2.55 petang tadi dapat mesej.dari uyun tersayang lagi.

good luck in your exam.last paper

okay.setelah beberapa jam baru dia bagi mesej goodluck.baru bangun tido ke hape ni.ouh tak ape lah.thanks bebanyak la cinderella.



alhamdulillah.alhamdulillah dulu.sebab dah selesai 3 paper untuk semester ni.yahoooo.semester 7 officially dah habih.betui ka? macam tak caya ja. :O

okay ni gambar after jawab 3 jam paper disease control.senyum tak lebar sangat tapi cute tak.ok sila muntah berserta baldi.senyum tak lebar tapi asyk bersnap snap.untuk kenangan kononnya.entri sebelum ni aku ada tulis surat untuk disease control.malangnya.'dia' tak be nice to me and to us.so that.no makan makan! haha.orang syak aku senang hati jawab.padahal.hati manusia siapalah yang tauu~ kan? kan? kesimpulan mereka dibuat hanya dengan melihat keasyikan aku menulis dan kelebaran senyuman selepas masa tamat.dan mengandaikan aku berjaya menjawab dengan.puas.

cis.

itu dusta belaka.

mak aku pesan.barang lama usah dikenang.itu hanya tinggal SEJARAH.cewah.dan dan mak pesan.pui.so konsep itu ai guna.cewah lagi.kelebaran senyuman bererti kepuasan menjawab hanyalah hypothesis awal je.dan hypothesis itu DITOLAK.

aku berdukalara tatkala melihat soalan subjektif disease control.nak ketawa pun tak keluar suara.bukan ketawa sebab gembira.tapiii..entah la.tapi kenapa soalan ni ye yang keluar? haha.ai senyum lebar lebar sebab tak sabar nak raikan hari bahagiaa gilaa ni.bahagia la kononnya.pui lagi.

tula.dah kata.hati manusia siapa yang tahu.



walaupun berduka.bergambar tetap juga.sebab ape ya.sebab hari ni last day ai melangkah ke dewan exam.fuhhh.harap harap la.so nak jugak kenang dan tunjuk kat anak cucu nanti.mrs chou tu sungguh kelasik.tak sangka aku boleh mempertahan kan dia sedari dipoma until degree.dialah yang melihat perjuangan aku di dewan exam selama ini.*lap air mata.*

inilah dewan, meja, kerusi , pensel , pen bla bla bla yang menjadi saksi keberdukaaan daku ketika menjawab last paper last final exam.ouh.

tak sangka paper last sungguh menyentap jiwa.selalu macam ni tau! tak pernah rasa hepi bila habis paper last! mesti ada kejutan luar biasa punyer lah! haishhh! aku tak faham konsep konsep manusia yang menjerit like gorilla bila keluar dewan.tu puas hati betul betul ke tipu tipu tu.menjerit like crazy.melompat lompat macam cacing pita.eh cacing melompat ke?

serius aku tak pernah rasa gitu.apekah salah aku? wuwuwuw.mungkin.ouh rasa hidupku tiada guna lagi.usually paper terakhir aku.aku akan..berkata.

"jom terjun bangunan sama sama.kita carik bangunan paling tinggi kat puncak alam ni."

konon nak buat status lagu gini kat facebook.tapi nanti bikin kaget aja sama pak cik mak cik semua.silap silap penuh panggilan masuk.haha.relaks relaks.keluar dewan.aku tak nak balik.cewah.macam ada ape je.over betei.tapi balik jugak.sebab nak tengok konsert bigbang alive tour tuuu.thanks gee! hehe dukalara berlaku sementara je.tengok bigbang.sambung kecoh balik.together gether menyanyi gitew.so suwitt.

melayu memang mudah lupa.lol




gambar ini diambil beberapa jam sebelum menjawab paper last tersebut.boleh lagi bukak lappy.eish.jangan fikir bukan bukan..lappy dibuka sebab nak baca slide.tapi masa ni dah time rehat dah.tibeee.oreo tu yang dari minggu lepas.sehari beberapa ketul.muak dah.ni  dah tinggal seketul je.bekas merah tu air suam.untuk tenangkan jiwa kononnya.bila stress minum berteguk teguk.baru puas.penutup digunakan untuk mengelakkan makhluk makhluk tuhan yang berterbangan.


ouh kenangan.semua ini hanya tinggal kenangan.sobsob tak percaya dah habis paper.lol.


hari last exam ni.aku telah dihadiahkan gambar diri sendiri yang..bertajuk budak comot.I guess susu salah taip.It's suppose to be cute instead of comot.lol.oh susu adalah bukan nama sebenar.nama manja jew.nama sebenar dia suhaila.ouh susu.U're so sweet like gula gula lah.ngehngeh.eleh..lukis nak tunjuk sekil (skill) lettew.weqq.

jap jap.budak comot? ni bukan merujuk aku ni.ni merujuk lukisan susu ni.tengok tu.senget senget.tegok lagi.ada ke selkup ke depan.eish.ini bukan aku! memang bukan aku.dari zaman cute aku sekolah rendah.tak pernah dalam sejarah aku pakai selkup ke depan! aku tak leh terima kesalahan identiti macam ni! walaupun selkup kedepan pernah menjadi pesyen howt zaman cute sekolah rendah dolu.tapi aku tak pernah melakukan perkara ini! ini memang mendatangkan murka.

btw thanks la encik susu.eh silap.cik susu.

ok uols.semoga encik izwan and encik hashim menanda kertas jawapan aku dengan tenang.ouh! ai tak sabar 15 n 16 haribulan ni.harap harap jadi la perancangan ittew.

histeria.

nite.esok nak famili outing.tido awal untuk elak mata bengkak.yelah.jodoh ada dimana mana kan? lol

xoxo

No comments:

Post a Comment