Pages

Mar 14, 2013

#Surat 01

Dear pak cik.

(pak cik ke? tukar tukar)

Dear pemandu kereta wira kot.warna ape ntah.tapi tak cantik la kaler tu.

ehem.

saya tahu awak seorang pemandu yang hebak gila.berpengalaman gila.kott..tapi! tapi pengalaman dan skill awak memandu tidak menjamin panjangnya nyawa awak pada hari ini hari esok dan hari hari mendatang.itu hanya dikonklusikan sebagai ber-nasib baik.

yayaya.itu hanya dikira sebagai nasib baik je.

saya harap saya tak jumpa kereta awak dijalananan lagi (eceh)dan lagisatu.sila jangan mencucuk cucuk saya.saya tak takut.saya steady je.sebab saya tengah dengar lagu bigbang bertajuk tonight.lagu tu best.mohon dengar.mungkin bila dengar lagu tu.awak akan steady macam saya.

ehem.

kegiatan mencucuk awak menyebabkan saya bermain brek berulang kali.dan akhirnya.awak surrender. eh tau pulak awak givap eyh? tau pulak awak pegi lane lain eyh? kalau awak nak potong.potong je.no need to cucuk cucuk my keleta.takut eyhhh.dan pada itu.saya cakap yayyy dalam hati saya.oh well.saya pun ada ego.ego ke tu eh? 

sebab kalau awak langgar saya.saya tak salah.

kan? 

(eh betul ke? memandai aku je)

so pakcik atau makcik atau ape apelah.saya tatau nama awak jadi..berhati hatilah dijalanan! jadilah pemandu berhemah dan jagalah jarak anda! jangan rosakkan mood bulan march saya.kalau tidak! awak akan disabitkan kesalahan dibawah akta bulan march saya.kerana merosakkan hari hari bulan March saya.dan maybe nyawa saya nyawa orang lain.if tak dibendung.

sekian.

terima kaseyyy.

dari,
awek cun yang sedang menikmati hari hari bulan March nya dengan penuh bahagia.

(=P)


No comments:

Post a Comment