Pages

Mar 26, 2013

#Surat 03

kepada Mr S bos saya yang saya hormati.eceh. (=P) *betul ke ayat ni eyh?*

hari ni.hari selasa.kalau kat sekolah.selasa adalah english day bukan? tetibe masuk topik len.ehem! ok Mr S.hari ni saya stress.saya sendiri tak tau apa yang saya stress kan.tapi percayalah.saya benar benar stress pening dan memacam lagi.jadi saya mohon jasa baik encik agar izinkan saya duduk ditempat saya iaitu meja belakang encik sepanjang petang ini.

saya tak nak turun bawah ke kantin untuk tengok fire extinguisher tu.saya malas!! saya nak siapkan minit meeting ni.tapi saya malass jugak!! sebab saya pening.saya pening sebab hari tu masa meeting saya lewat 10 minit.jadi saya blur blur masuk dan banyak sangat isu! sampai saya dah lupa.saya juga tiada idea untuk mengarang ayat untuk meeting ittew.oh malasnya.kenapa encik membuli saya dengan sebegini rupa? dan saya pening gilaa.besar punya isu ni.penyebab saya makan 15 minit saja hari ini.pening sebab apa? sebab saya tak tau nak anta baju apa kat tailor malam nanti.ohhhh.

hari ini saya tidak bersemangat untuk bergurau dan begitu sibuk.sibuk kan apa.saya pun tatau.kekeke.ok serius saya pening.so saya nak pegi pantry amik melo.even baru seminit habis rehat.saya nak ke toilet cuci muka.dan semoga sekembalinya saya dari aktiviti aktiviti ittew.saya bersemangat kembali untuk bekerja.

yang benar,
pekerja beremosi.


No comments:

Post a Comment