Pages

Mar 16, 2013

24th birthday

Assalammualaikum

I'm OLD!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

but then.age is just a number right? as long me looks so muda.then oklah.hiks.

semalam adalah besday saya! lemme tell u apa yang aktiviti saya buat semalam ye.sempena ma besday lah.

ehem.

bangun pagi awal.pukul enam.reason? nak goreng naget.hahaha.so semalam pakai warna yang ceria.kardigan biru turqouise, baju tshirt kuning dan tudung kelabu.seluar hitam.

colorful gilaa.

my famili wish saya. 

HEPI BESDAY! SEMOGA MENJADI ANAK YANG SOLEHAH!! -mak,ayah

HEPI BESDAY BATAK -adi

HEPI BESDAY ORANG GAJI! -uyun& ayu

pergi bekerja.pagi tu siapkan filing.siapkan sticker untuk tampal kat semuaaa fire extinguisher.sebab isnin ni ada audit.kita risau dia akan round untuk cekidaut fire extinguisher tu.

pagi tu kerja aku adalah.fotostat, laminate dan potong kertas dan tampal dengan double selotape.lama gila buat.si khadak sukahati je mintak 100 keping! banyak gila kot.aku kira tak ada lah sampai 100 keping yang diperlukan sebenarnya.entah.dia nak makan kot kertas kertas ni.geram aku.sampaikan aku monolog sendiri. syarikat y.u should hire a safety clerkkkkk!!! ai donwanna do all this $%^& work!!! huhuhu jahat gila.sampai Mr S tanya 'ni kerja ko buat dari pagi tadi' aku pun.'ko tak payah la kannnnn' hahahah

semalam.ramai pulak ajak belanja.dan aku tak bagitau pun semalam adalah besday aku.bukan macam zaman sekolah dulu.tak malu je bagitau.

"eh 15 mac ni besday aku tau.tulis kat reminder tau.jangan lupa wish."

cemana muka aku leh tebal gila eh dulu.hahahaha.kelakar je bila ingat.semalam kak azi datang tempat aku ajak pi makan nasik ayam.erm erm.lambat sikit masuk kepala.dan aku setuju.dan gelak gelak dalam hati.tak lama tu Mr S panggil.ada orang nak bercakap dengan aku.dan kak ayumi.dia ajak pi makan jugak.so terpaksa lah ai tolak.hewhew.pastu aku cakap kat Mr S."huiyo.ramai gila ajak makan hari ni.hahahah" Mr S pun balas."so ko bangga la?" dan aku jawab."of kos laa!!"

aku pun anggap lah mereka ajak keluar makan untuk celeb besday aku.hahah sadis tak? sadis kan.huhu =P

tengah makan dekat kedai nasi ayam.Mr I tetiba call.ala Mr I yang SHE aku dulu.hahaha.lagilah aku hepi.so aku pun anggap dia 'wish' besday aku even dia sebenarnya nak suh aku copykan menda ntah.cehhhh.hahaha

ok sambung

petang tu! aku jalan satu kilang untuk check fire extinguisher.dan guess what? temperature aku naik.150percent.nak tau tak sebab apa.kalau aku jalan satu kilang dengan Mr S.semua dengar doh cakap dia.so mentang mentang aku pompuan.depa buat bodo je.ada satu tu.aku bengang.aku suh dia pakai mask.dia buat bodoh.lembab lembab je amik mask.kuang ajo.dalam hati aku.ko nak mati cepat ke! ko tak tau ke lead bahaya nak mampus! t ko mandul! padan muka ko! aku tunggu ah dia pakai mask tu.dah setel.aku pegi bahagian kena pakai helmet plak.ni satu hal.ketua sendiri pun tak pakai helmet.aku tanya kenapa tak pakai.nanti2.memang bengang je.dalam hati aku tak peee tak peee.nanti ko!!!!

aku dah bengang dah.nak cek fire extinguisher plan pun bengkek je.last sekali aku masuk satu department ni.ni ok sikit.aku tunjuk mask.semua pakai.dengar la cakap.tapi! tapi dihujung sana.aku nampak mereka makan beramai ramai! makan pisang!!! aku dah..blur.eh kenapa depa makan.aku lak blur.sekali aku suh buang la.jangan makan suma.degil...aku cakap kat ketua dia.dia kata nak habiskan baki pisang.pui la ko! aku cakap.ni kalau saya amik gambar ni habis ni.pastu aku keluarkan henpon nak amik gambar.tau semua kecut.buang semua pisang.gila betul.rasa nak mengamuk je.tunggu lah uolls!!! t aku beli henpon canggih!!! aku amik gambar terus!!! and ai keep my words k!!! *eceh marah betul ni*

balik keje.main boling.dah janji dengan Mr S dengan kak azi nak men boling dari hari isnin ritu.so dorang choose jumaat.so! secara tidak langsung depa sambut besday sayaa!! huhu ok aku memang loser dalam permainan ini.aku kalah.dan aku berharap dan berdoa.bakal suamiku bukan peminat boling.tak boleh.cannot.kalau nak main.boleh.tapi kena pura pura kalah bila main dengan aku! aku tak boleh accept aku kalah!! dan semalam Mr S selamba je cakap."aku stress doh.sikit gila.ko tak pe.ko memang tak pandai main." siud kan statement? habis main.lepak kat ayza.kak azi belanja.see.my 'besday celebration'.hahaha luahan perasaan kat kak azi.Mr S ah.stress keje.aku? elek2 je.makan kunyah kunyah dengar depa bercerita.hahaha

so hantar kak azi.pukul 10 sampai umah.

balik tu.call ina.sejam lebih gak borak.dan balas komen peminat.yela.15 hb je boleh feeling jadi retis.dan beberapa minit sebelum jam 12.faraha call.yaaaa dia nak jadi orang last! tengsss!!!! baru je sedih sebab dia tak wish.aku dah fikir.eh dia lupa ke... T-T hahaha tak malu kan.

btw tengs all for ur wishes.aku hepi gila.everyone bersungguh sungguh bagi ucapan.bersungguh sungguh bagi kata kata semangat untuk aku hidup gembira.hahaha.terharu gila ada orang sudi habiskan kredit.luangkan masa hanya untuk bagi ucapan.dan pada aku.hari jadi bukan hari untuk diraikan tapi hari untuk mengenang berapa banyak amal dan dosa kita tanggung selama 24 tahun aku hidup ni.

so inilah aktiviti saya.bosan kan? balik online dan tido.hahaha.i'm ok with that.

aceli ucapan ucapan besday yang aku post semalam hanyalah dari mesej n twitter je.fesbook.oh aku rasa nak post jugak.tapi template fb yang macam hampeh sekarang ni.buat sakit hati je.tak leh la tepek kat sini.

so today i'm going to shah alam.feeling jadi papa S lah.visit2 orang ni.oh ya! secara rasminya lawatan papa S ke syarikat Y pada tarikh yang tidak ketahuan lagi menjadi hadiah hari jadi sayaaaa.oh tidakkkk.kena layan seperti vvvip.huuuuu.huhu

till then.
xoxo!!!


No comments:

Post a Comment