Pages

Mar 10, 2013

emosi

kawan ni..tak semua yang ok kan? nama je kawan.tapi tak semua yang tau jaga hati kawan kan? 


malam ni macam emo sikit.bila bukak facebook.nampak dp si gendut ni.dia betul betul mencabar diri aku.dan dia perlu tau yang sekarang ni aku mula tak suka dia.


tapi ape dia kesah kan? dia hati kering.tak tau apa itu makna 'perasaan'.

dp tu dah lama.masa memula dia buat gambar tu jadi dp.aku pm dia.aku cakap baik baik.kalau boleh jangan buh gambar sang mantan.aku tak suka.seolah olah dia tak hormat perasaan aku.dan itu dulu.beberapa bulan yang lalu.dan masa tu dia setuju.masa itu.

dan beberapa minggu lepas.gambar tu muncul kembali.dan aku benci.

aku tak suka.dan aku dengan beraninya tulis kat wall dia.

'ko tak ada gambar yang cantik sikit ke nak buat dp'

straight foward.bia dia tau bia orang lain tau.aku tak suka.dan sekali lagi aku ulang.dia hati kering.

haha.wateva la freng.nak cakap aku tak profesional.eceh.tak kisah la.yang penting aku dah cakap apa yang aku nak cakap.and it depends sama ada dia nak buat o tak.pastu dia senang je cakap.just get rid bla bla bla la.helo bro.lu cakap senang la.wa yang tanggung perasaan tu kott.

almost been 5 month.and kalau orang nak cakap aku ni entah apa apa ke ape ke.aku tak kisah.lain orang lain la waktunya kan.bergantung pada seseorang.

aku just sedih la dengan gendut ni.sedih ke? pelik je ayat.kecewa la.sedap sikit.ok aku kecewa sikit dengan gendut ni.bukan aku bermusuh dengan dia pun.tapi tak langsung nak jaga hati kawan.bila dia tak ada kawan nak teman pi memana.ajak aku jugak.tapi tak apelah.bia orang buat kita.jangan kita buat orang.

kalau dia rasa aku dah kena and mampu lupakan ke apa ke.ok fine.tak kisah.tapi aku memang tak suka pun apa apa yang berkaitan dengan sang mantan.nak hadap muka dia pun aku dah tahap benci dah.inikan nampak bayang dia.dah la ape kena ntah dengan fb tu.dp si gendut yang meloyakan tu ada pulak hari hari kat profile aku.memang berlambakan la perasaan benci aku tu.

ah bodoh la.

ada ke cara untuk tak bagi dp si gendut menyemak kat page aku? selain block dia? 

pape je lah.fuh.

No comments:

Post a Comment