Pages

Mar 7, 2013

Bulan Tigaa Pulau Tigaa

selamat datang bulan tiga! so ape kaitan pulau tiga? haha.sesaje je pulau tiga tu.kasi sedap rima akhir ja.kekeke.kepada bulan tiga. welkam welkam. bulan tiga adalah bulan saya.ewah.tak habis habis dengan bulan tiga.hoho.oh ya! next jumaat adalah besday abang noh hujan titew.kekeke.

bulan tiga kali ni awal awal sudah buat hati saya sedeyy.elaun tak masuk lagi.papa gula tak masuk duit lagi.ada ke dia dapat status aku dah habis belajor weyh.gilo..how come this happeng! jahat betul pihak yang terbabit.aku adalah mereka yang 'terpilih' untuk tidak dapat sapot dari ayah gula untuk bulan ini.

gigih call sana sini.bila alkisah duit duit ni.laju je tangan nak call sana sini setelkan.rajin sebab bukan guna tepon aku.hehehe.kita gunakan kemudaha opis yang ada ye. =P jadi...tidak adalah party party untuk bulan tiga.oh sedey.

perintah berkurung selama sebulan! T-T eceh macam lah selama ni aku rajin sangat jenjalan kek luar sano tu.haha.aku manusia yang membosankan weyh.serius.ini serius.

bulan tiga tahun ni saya busy! busy keje.dah tak mampu keluar bersoSIAL kan.haha.so keluar bersosial untuk bekerja je lew.hari hari busy! kat opis macam macam hal.tapi tak stress.yerlah.aku ni budak internship je.kalau nak stress pasal keje lebih lebih.tu over dose namanya.haha! =D

bulan tiga ni saya berhasrat untuk kasi rewards sama diri lah.hahaha.ape dia? tunggu. =P ok nak tido.esok jumaat.last keje untuk minggu ini.yay! cepatnya masa berlalu! huhu oh minggu ni my kawan kawin! disebabkan ayah gula tak masuk lagi.elaung tak masuk lagi.maka tak dapek lah aku pi ipoh untuk bersosial.aceli tak sosial sangat.abang faraha kawin.so aku berhajat untuk ke sana.tapi apakan daya.impian hanya tinggal kenangan.inilah dinamakan.kita yang merancang.tuhan yang menentukan.eceh!


gambar tiada kaitan dengan tajuk entri.ini rupa orang syok sendiri dan tabiat diri bila jumpa kamera berserta software yang jadikan muka bercahaya laksana bulans.kekeke.

nite! xoxo! =D

selamat datang bulan tiga! =D


No comments:

Post a Comment