Pages

Mar 19, 2013

Imaginasi Halusinasi.

Assalammualaikum.

tadi aku amik kakak aku.kat semenyih.untuk aku yang hari hari memandu ke semenyih.tahulah mana jalan pintas yang mampu menjimatkan waktu.so jam 8 malam.aku gerak amik akak aku.ok.aku rabun malam.orang panggil rabun ayam eyh? entahlah.ok tapi rabun la.rabun silau.memacam la.selalunya.aku ditemani adik aku syira.teman tak teman sangat lah.dia selalu berdengkur terus bila masuk kereta.so kesian kat dia.aku pun amik keputusan.eceh..amik keputusan konon.so aku decide untuk..pergi ke semenyih sesorang.

jadi! aku beranikan diri untuk lalu laluan pintas itu.ok lagisatu.aku tak suka pasang air cond.memula bukak lah tingkap.tapi bila dah lalu jalan pintas tu.ehem.kita tutuplah tingkap ye dok? pasang la air cond.sebab apa tau.aku ni suka berangan.pastu berangan memacam.sebabkan laluan pintas tu kawasan rumah orang.so tak leh la bawak lelaju kan? jadi  aku pun berangan lah yang jikalau aku tak pasang air cond dan biarkan tingkap terbukak.kot dalam kelembab-pan aku tu.tetiba ada orang sergah ke.serang aku ke.yela..tingkap terbukak.

hujung jalan tu ada selekoh tau.situ gelap! walaupun depan rumah orang,.tapi gelap! kena pasang lampu tinggi.haa masa ni.kalau tak berangan menda yang menyeramkan.memang tak sah la.aku pun tak faham.dah la drive sorang.pastu boleh pulak nak berangan benda entah pape.

jalan sepanjang ke tempat keje akak aku.gelap.ada masa kita pasang la lampu tinggi kan? dan aku tak faham sesetengah manusia yang pasang lampu tinggi memanjangg.tak ada belas kasihan langsung dengan kereta dari arah bertentangan.jadi aku teruskan perjalanan dengan perasaan membengkak dijiwa.oh ya.perjalanan aku ditemani lagu leesang - the girl who can't break up the boy who can't leave.

dalam bengkak bengkak hati.sempat jugak aku berangan.haha.berangan lagi kaw.ok berangan aku kali ni..macam ni.akak aku habis keje jam 8 malam.aku tengok jam kat dashboard.waktu dah melebihi jam 8.jadi aku bayangkan kawan kawan akak aku dah balik.dan aku yakin akak aku akan tunggu diguard house.tapi! tapi aku bayangkan..cemana kalau kat guard house tu bukan akak aku? sebab aku tak ada kredit nak bagitau dia yang aku amik dia lambat sikit.so mungkin dia dah balik dengan kawan dia ke kan? pastu aku bayangkan lagi.so kalau kat guard house tu bukan akak aku.nanti dia masuk dalam kete.diammm je.pastu aku dengan dia je dalam kete.pastu cemana tetiba dia hilang? cemana bila sampai rumah je aku nampak akak aku? oh tidakkkk.

tu versi pertama.

dan ini versi kedua pulak..aku sampai kat tempat keje kakak aku.aku tak nampak kakak aku kat guard house.so aku pun pergilah ke guard house untuk mintak pak guard tu tepon department akak aku.yelah.ai don have kredit kan.so that akak aku pun datang la ke guard house.dan samalah.dia senyap dalam kete.pastu tengah drive my kakak call.pastu..ah faham faham la sendiri.hahahaha

masa ni aku fikir.kalau yang naik nanti bukan akak aku.cemana nak buat? aku bayangkan aku akan berhenti kat kedai makan atau kedai memana lah.tu je la aku fikir.

over gila berangan citer hantu kan? jadi bebetul padan muka kau ecah.

crazy gurl.

No comments:

Post a Comment