Pages

Mar 1, 2013

#5Cendol

Assalammualaikum semua!


penulisan pantas! sementara menunggu Mr S pulang dari jumpa bos.ok next entri ai will story mory lah siapa Mr S tu kan.hari ni sumpah penat gila.semalam tak payah cakap lah kan.penat tahap melebihi 150 juta.jalan kat production berjam jam.jalan tak ape.aku tak kisah.ni kena berhenti station by station.memang lemah.otak jadi super lembab.kekurangan oksigen.so otak loading lama sikit lah semalam.blur blur gitu.

apa yang aku bebelkan hari ni? tak sempat nak story.next entri lah.anggap je mendengar ngomelan orang tanpa butir butir yang jelas.kekeke.

baru balik dari bilik ISO.tadi sikit kelam kabut.stress beberapa saat.setelkan no siri fire extinguisher.hey dah 2 hari aku setelkan benda ni tau tak! setelkan bukan untuk ISO auditing.tapi untuk lawatan orang DOSH next week.gigih setelkan kat bahagian production.tu yang membebel kepenatan dekat twitter.harap maaf follower follower.tapi last last.orang ISO yang nak tengok dulu.dah la nak tengok dekat tempat yang tak setelkan lagi.aigo.sakit kepala.

disebabkan arahan tanpa logik yang telah diberikan.semua keje jadi lambat maa.ai makan pun tara senang maa.tapi makan free la.kak yumi ajak makan dengan auditor.kekeke.makanan sungguh sedap sedap ai like this bahagian lah.makan makan bahagian.kekeke.

ok sambung.pastu bagi kat auditor pelan fire extinguisher yang beberapa minit kena siapkan berserta no siri dan kaler yang meyakinkan ianya masih selamat digunakan.tapi! tapi ya tuan tuan dan puan puan..tapi dalam 5- 20 saat je dia hadap benda tu.pastu.setel.blerghhh.

baik aku buat cincai je.5 minit dah siap.aku ingat dia jalan cek satu satu fire extinguisher tu.sekali cek gitu je.tapi tak pelah.kita tatau kan? at least kita dah buat betul betul.

aduh.kasihan sama kadak jugak.kadak kira pembantu kitaorang la.kehulur kehilir betulkan fire extinguisher tu.dua kali aku call tanya dimana dia.ok bos ok bos je jawapan dia.

ok.sekarang ni.mana mr S ni? aku nak mintak autogeraf ni.kalau lambat maka lambatlah elaun aku.aceli tak kisah sangat elaun ni.janji masuk.tu je.tapi dimana dia mr S?

ok kul 4 last meeting untuk ISO auditing.ni sebab re-certificate balik.tu yang kelam kabut sikit this week.aceli bukan aku lah kelam kabut.aku tumpang feeling kelam kabut ja.hikhik

petang ni ke kajang utama.melawat wak minah dirumahnya.tatau lah pukul berapa baru dapat hidayah untuk pulang semula ke rumah.esok ke puncak alam.hantar uyun.semester baru sudah masuk.huaaa.lepas ni rumah hanya tinggal 5 orang ja.jadi aku kongker sesorang lah penggunaan internet.

OK.

saya penat.nak pegi pantry amik melo.kata orang minum kopi boleh tenangkan fikiran.tapi aku.minum melo lah.melo pilihan saya.sungguh budak budak kan? huhu

penatttt.aku mahu pulanggg. T-T

No comments:

Post a Comment