Pages

Mar 2, 2013

#6 Cendol

andai kau tahu hidup punya waktu...

Assalammualaikum!

menaip entri sambil dengar lagu misha omar.angin syurga.sedap kan? suka suka.hari ni penat.penat gilers.why? ok sebab drive kajang-palam-shah alam-kajang.huaaa.so tired! but ai like driving driving like kerazie.haha.

ntah ape ape je ayat.

pergi palam sebab hantar barang uyun.almaklumlah.isnin dah semester baru masuk.jadi dapatlah melawat palam lagi.sedih sikit.sebab rumah sewa lama disana kan.so teringat memori memori sewaktu berumah sewa disana.eceh.

pegi shah alam sebab nak membeli.sanggup pulak jalan jejauh beli barang.bulan ni makan pasir! elaun lambat.ayah gula pun lambat.aigoooo.sedih dan tak bersemangat.benarlah.duit sangat berkuasa.mempengaruhi mood harian jugak.boleh buat makan tak kenyang mandi tak basah!

esok ke kluang.kluang tu johor kan? dah masuk johor bharu ke? aku bantai cakap kat orang esok aku ke johor bharu.sebab aku rasa kluang sebahagian dari johor bharu.ke bukan? eh entah la.ok esok saya ke kluang.

uyun ikut gak ke kluang.tu yang hantar barang dia dulu.so esok boleh terus vroom ke palam.

mesti penat gilers.

esok jadi driver.tak suka drive ke johor.pemandu dia macam vavi.kurang ajar.poyo.belagak.big car with small brain lah.o tak ada brain langsung.cucuk mencucuk tu memang aktiviti biasa mereka.sampai aku rasa.drive kat kl yang orang dia pun macam harr pun ok sikit kot dari ke selatan sana.huhu.so esok.moga moga aku berperjalanankan mereka yang sopan dan berhati hati belaka.

ehem.maaf.emosi lima saat. =P

OK.kena tido awal.

tapi nak online kan.faham faham aje lah.

esok ke kluang sebab sedara kawin.tua setahun.kawin sudah.alhamdulillah.rezeki dia kawin awal.jodoh tu rezeki kan? doakan lah aku pun akan kawin ye.hehehe.gatai.so esok nak posing posing macam retis.hahaha.konon ja.

wak minah ajak pi ayer hitam balik tu.apa ada di ayer hitam.aku pun tatau.layan je la permintaan ibu ibu.

ok semua.doakan perjalanan saya.sambung lagu misha omar.sedap! serius sedap! nite xoxo.

No comments:

Post a Comment